فارسی مووی

جدیدترین آثار سینمای ایران

فارسی مووی

جدیدترین آثار سینمای ایران

دانلود سریال هیولا | جدیدترین ساخته مهران مدیری

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا جدیدترین ساخته مهران مدیری خواهد بود. به تازگی و بنابر اخبار جدید سینمای ایران، به گزارش هفت صبح، مشخص شده است که سریال «هیولا» درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود. پی‌رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری براساس آنچه که خوانید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت. سریال ایرانی «هیولا» مانند برنامه «دورهمی» کنایه‌هایی سیاسی خواهد داشت.

 

سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است. بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

دانلود سریال هیولا


سریال هیولا در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. گفته می‌شود این سریال از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ها در مختصات تلویزیون ساخته خواهد شد. سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسمخانی که پیش از این در سریال‌ «شب‌های برره» با مهران مدیری همکاری کرده است، در «هیولا» به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

عنوان فیلم‌ های حاضر در فستیوال کن 2019 اعلام گردید

 

Image result for cannes 2019

فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۹ با رقابت چهره‌های مطرحی چون «پدرو آلمادوار»، «برادران داردن»، «کن لوچ» و «ترنس مالیک» برای کسب نخل طلای بهترین فیلم اعلام شد.

«تیری فرمو» دبیر باسابقه جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس به همراه «پیر لسکیور» رئیس این رویداد سینمایی، فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رقابتی (نامزدهای نخل طلا)، غیررقابتی، نوعی نگاه، نمایش‌های ویژه و نمایش نیمه شب را اعلام کردند.

ادامه مطلب ...

معرفی فیلم سینمایی کلمبوس

 

کلمبوس فیلمی در ژانر کمدی و در مدت 85 دقیقه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساختهٔ سال 1397 است.

کلمبوس آخرین اثر هاتف علیمردانی، کارگردان ایرانی است که فیلم های پر فروشی را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار علیمردانی می توان به آبا جان، هفت ماهگی، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام و… اشاره کرد.

جالب است بدانید جرقه ی کلمبوس (columbus)با صدور فرمان دونالد ترامپ و مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران ایرانی و سردرگمی آن ها در فرودگاه های آمریکا، در ذهن علیمردانی زده شد.

ادامه مطلب ...

سریال نهنگ آبی

 

سریال نهنگ آبی عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۷ است. این مجموعه به سبک اجتماعی-معمایی، در فضایی ماجراجویانه به زبان فارسی و محصول ایران است؛ پخش این سریال از ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ آغاز شده‌است و در ۳۰ قسمت به صورت هفتگی (هر سه شنبه) پخش می شود. علاوه بر سعید ملکان، شرکت‌های هنر اول و فیلیمو نیز از سرمایه گذاران این مجموعه هستند.

ادامه مطلب ...

نقدی بر فیلم سینمایی Us (ما)

فیلم سینمایی Us (ما)

کارگردان: Jordan Peele

نویسنده: Jordan Peele

بازیگران: Lupita Nyong’o, Winston Duke, Elisabeth Moss

خلاصه داستان: یک مادر و پدر فرزندان خود را به خانه‎ی ساحلی می‌برند تا اوقات خوب و خوشی را در آنجا سپری کنند. اما با آمادن عده‎‎ای غربیه‎ی مرموز ، آرامش آنها تبدیل به تنش می‌شود و…


«برو بیرون»(Get Out) یکی از فیلم‌های ترسناک دهه‌ی گذشته بود که بیشترین میزان بحث‌ها و صحبت‌ها درباره‌ی آن انجام شد و این مسئله کارگردان فیلم یعنی «جردن پیل» را به مرکز توجه همگان تبدیل کرد. حال و دو سال پس از ساخت آن فیلم، «پیل با ساخت فیلم «ما» به سوال «خب، قدم بعدی برای این کارگردان چه خواهد بود» پاسخ داده است، البته پاسخی نه چندان جالب. «ما» فیلمی بسیار نامتوازن است و مسئله‌ای در صنعت سینما به اسم «سقوط فیلم دوم» را به یادمان می‌آورد. فیلم «ما» علی‌رغم داشتن مقدمه‌ای بسیار جذاب و امیدوارکننده و یک تک سکانس بسیار عالی، تلاشی نافرجام است که هر چقدر که کارگردان سعی می‌کند آن را گسترش دهد و مضمون اصلی را توضیح دهد، بیشتر از ریل اصلی خارج می‌شود. معمولاً درباره‌ی فیلم‌های ترسناک گفته می‌شود که هر چقدر کمتر در فیلم نشان دهی بهتر است و اگر «پیل» بخش مناسبی از اطلاعاتی که در فیلم به مخاطب می‌دهد را حذف کرده بود، قطعا با تجربه‌ی راضی‌کننده‌تری طرف می‌بودیم.

 

ادامه مطلب ...